השלבים ליצירת בטון מוחלק

על מנת ליצור בטון מוחלק, יש לעבור על מספר שלבים, כמו גם להתקשר עם חברה מקצועית אשר לה כלים מתקדמים. כיצד עושים זאת? להלן הפרטים.

 

בטון מוחלק – שלבים לביצוע

בטון מוחלק הינו משטח יציב ועמיד מאוד,ולכן הוא נחשב לאפקטיבי בעבור הסלון, מטבח, חדר שירותים וחדרי השינה. כיום, ניתן לקבל בטון מוחלק במגוון רחב של טקסטורות וצבעים, כאשר הבטון המוחלק נשמר באותה רמת איכות ועם מינימום של תחזוקה. אולם, ישנה חשיבות לעשייה של בטון מוחלק באמצעות שלבים מדויקים, וזאת בכדי להגיע לתוצאה מושלמת. לרוב,מדובר בתהליך אשר עשוי לקחת בין מספר שעות לימים, אולם זה תלוי בגודל הפרויקט וכן בזמן הייבוש, כפי שנפרט כעת. כיצד אם כן מתבצעים השלבים? להלן הסבר מטעם נציגי חברת אומנות ובטון בע"מ אשר נחשבת לחברה המובילה והמומלצת בענף הבטון, כל זאת על מנת שתוכלו לקבל את מלוא האינפורמציה בעבור יצירת בטון מוחלק:

  • תכנון והכנה של שטח – בשלב הראשון והחשוב ביותר יש לבחון את השטח עליו תתבצע יצירת הבטון, כאשר בשלב התכנון וההכנה יש למדוד באופן מדויק את השטח הרצוי ולאחריו הנחת רשתות ברזל חזקות במיוחד אשר יאפשרו להניח את התשתית הראשונית. בנוסף, במידה ומדובר במתחם פתוח יוצבו קורות עץ או פלסטיק אשר נועדו לתחום את השטח ולמנוע זליגה של הבטון מהשטח הרצוי אשר תוכנן והוכן מראש.
  • מריחת בטון – לאחר שהונחו התשתיות והקורות, ניתן להתחיל ולשפוך את הבטון באופן אחיד באמצעות מכשיר הליקופטר. את המכשיר יש להפעיל רק לאחר בדיקה נוספת כי השטח מוכן, כאשר ההפעלה עצמה מתבצעת ע"י איש מקצוע מומחה אשר שולט על התדירות של מריחת הבטון אשר מורכב מערבוב של חול,מלט, מים וצמנט. למעשה, באמצעות המכשיר המתקדם ניתן להגיע לתוצאה מצוינת מבחינת בטון מוחלק, הן בשל התשתית אשר הוכנה מראש והן בשל העובדה כי מדובר במכשיר יעיל אשר נמצא כטוב ביותר בעבור ביצוע מדויק של מריחת בטון.
  • ייבוש – לאחר מריחת הבטון יתחיל שלב של ייבוש, כאשר הייבוש מתבצע באמצעות חריצים מדויקים אשר יאפשרו להעניק לבטון מראה יפהפייה ויוקרתי במיוחד. החריצים יעילים גם בעבור ניקוי של הבטון בעת הצורך, כאשר לרוב פעולה של ייבוש מתבצעת במשך מספר שעות עד ימים, עד לכדי תוצאה של בטון מוחלק. לאחר הייבוש ניתן לבחור מבין מגוון רחב של ריצופים כדוגמת שיש או פרקט, בהתאם לטעמכם האישי.

 

בטון מוחלק באמצעות חברת אומנות ובטון בע"מ

חברת אומנות ובטון בע"מ הינה חברה מובילה בתחומה אשר מספקת שירות של בטון מוחלק, במחיר מצוין ועם תוצאה מושלמת אשר נשמרת לשנים רבות. אם ברצונכם לבצע בטון מוחלק בבית או בגינה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר באמצעות האתר https://bton.co.il.

נווטו במאמר לפי נושאים