הריסת מבנים בקציר

מחפשים הריסת מבנים בקציר? ריכזנו עבורכם את קבלני הבטון המומלצים ביותר, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו את קבלני הבטון עכשיו:

ס.נ ניסור וקידוח בטון
סאלח נסר אלדין

ס.נ ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 21.03.2024
4.88
24
חוות דעת
התמחויות: ניסור וקידוח בטון לכל סוגי העבודות , פתיחת דלת , פתיחת חלון , התקנת קמינים לחימום , צוות מהיר ומקצועי , מחירים הוגנים , פתיחת פתחים לארובות , ייעוץ מקצועי ללקוח
דון פרו ניסור וקידוח בטון
וואליד חוג'ירת

דון פרו ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.94
16
חוות דעת
התמחויות: ניסור בטון , קידוח בטון , הריסות , פינוי פסולת , ניסור בטון ביהלום , ניסור קירות בטון , פירוק ופינוי מפעלים , מכונות מקצועיות לניסור וחיתוך
ע.ר ניסור וקידוח בטון
רמי אבוסחרן

ע.ר ניסור וקידוח בטון

נבדק לאחרונה 29.02.2024
4.86
72
חוות דעת
התמחויות: ניסור וקידוח , הריסות מבנים , ניסור ביהלום , עבודות בטון , שירות מהיר , יחס אישי ואדיב
ש.ר ניסור בטון
שי רודרמן

ש.ר ניסור בטון

נבדק לאחרונה 21.03.2024
4.93
43
חוות דעת
התמחויות: ניסור בטון , ניסור בטון ביהלום , ניסור קירות בטון , כלי ניסור בטון , הריסת מבנים , 24 שעות ביממה , עבודה מקצועית , צוות מיומן ומקצועי , עמידה בלוחות זמנים
קידוח וניסור נור
חאלד אבו אלהיגה

קידוח וניסור נור

נבדק לאחרונה 26.03.2024
4.75
8
חוות דעת
התמחויות: ניסור כל סוגי הבטון - רק בכמות *מעל 10 קידוחים ומעלה בעבודה אחת , קידוחי בטון רק כמות *מעל 10 קידוחים ומעלה בעבודה אחת , אחריות על כל עבודה , צוות אמין ומקצועי , עבודות מיוחדות ומסובכות , פינוי פסולת , מחירים נוחים והתחשבות בצרכי הלקוח

הריסת מבנים היא פעולה הנדרשת מכל מיני סיבות, יש לדעת שהיא לא יכולה להתבצע כלאחר יד, זו משימה אותה נדרש לבצע קבלן הריסה מקצועי ומיומן ביותר, עליכם להבין כי פעולה זו נחשבת לפעולת בנייה מבחינה חוקית והנדסית, ונדרש להמציא לצורך קיומה – היתר בנייה וכן תכנון של מהנדס מקצועי. במידה ועליכם לבצע הריסת מבנים בקציר, חשוב שתקראו קודם את המאמר הזה, הוא ייתן לכם מידע אמין ורלוונטי בכל הקשור בהריסת מבנים.

 

הריסת מבנים בקציר – מדוע יש לבצעה?

חוץ מהריסת בתי מחבלים שנועדה על פי חוק להרתיע מפגעים מביצוע של פעולות טרור, פעמים רבות נדרשים מבנים להיהרס. מדוע יש לבצע הריסת מבנים? הריסת מבנים בקציר נדרשת במקרים הבאים לפי הכתוב בחוק להריסת מבנים:

הריסת מבנה לצורך בניית בית חדש תחתיו מכירים את הפרויקטים של פינוי בינוי? המדינה הורסת מבנים קיימים לצורך בנייה של מבני מגורים או מסחר רווחיים הרבה יותר, כך ניתן למצוא בתים פרטיים מוזנחים, שנהרסו ובמקומם צמחו גורדי שחקים ברווח של עשרות מיליוני שקלים. פעמים רבות מנוצלים שטחים לאחר הריסת מבנה דל קומות, להקמת מבנים רבי קומות הנושאים רווח עסקי גדול.
יישום תכנית תמ"א של התחדשות עירונית תמ"א היא תכנית ממשלתית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה וכדומה. תכנית זו מאפשרת הריסה של מבנה קיים והקמה של מבנה חדש תחתיו, בו הדירות עומדות בתקני בטיחות מחמירים.
הריסת מבנה לא חוקי במידה ונמצא מבנה שהוקם ללא אישורים והיתרי בנייה מעודכנים, מבנה זה נועד להריסה, ויש לפרקו תוך זמן קצוב.

רוב המקרים של הריסת מבנים, מיועדים בדרך כלל לפירוק מבנים ישנים שאין לאיש צורך בהם, והם מסכנים את הציבור בקריסתם, לעיתים יש צורך בהריסת מבנה לא חוקי בצו העירייה, בנוסף הריסת מבנה יכולה להיות לצורך בניית מבנה חדש ומשופר.

 

הריסת מבנים בקציר – איך ניתן לבצע פעולה זו באופן מקצועי?

ישנם שלושה שלבים בהריסת מבנים בקציר בצורה מקצועית:

 

שלב ראשון

תחילה נדרש קבלן ההריסה לנתק את התשתיות הניצבות במקום, התשתיות כוללות את מערכות המים, החשמל והגז. פעולה זו נועדה לצורך שמירה על בטיחות הפועלים והאנשים הנמצאים באיזור ההריסה. אי בדיקה וניתוק של התשתיות עלולים לגרום לאסונות כבדים של הצפה, פיצוץ חשמל ודליפת גז.

שלב שני

יש צורך לגדור את האזור הירושלמי המיועד להריסה לסמן וגדור אותו היטב. יש להשאיר שטח ביטחון פנוי מסביב לשטח המיועד להריסה.

 

שלב שלישי

השלב האחרון הוא שלב ההריסה בפועל. לצורך פירוק המבנה נעשה שימוש בסוגי מכשור שונים לפי אופי המבנה:

  • ניתן להרוס את המבנה באמצעות כדור פלדה כבד מאוד הנשלח בכוח לכיוון מבנה הבטון.
  • לעיתים עושים קבלני ההריסה שימוש בפיצוץ מבוקר באמצעות חומרי נפץ מאושרים. פיצוץ זה הורס בקלות נתחים רבים מהמבנה. חשוב כמובן שביצוע הפיצוץ ייעשה על ידי אנשי צוות מנוסים, זאת כדי למנוע סכנת חיים ופגיעה בבני אנוש.
  • אופציה נוספת להריסת מבנים בקציר, הינה ניסור של קירות בטון באמצעות מסור חשמלי מצופה בשבבי יהלום.
  • מבנה גדול ניתן להרוס על ידי שימוש בדחפורים רבי עוצמה, הנוגחים במבנה באגרסיביות, אך לא הורסים מעבר למה שהוגדר מראש.

הריסת מבנים

 

מה דינה של פסולת הריסת מבנים בקציר?

גם אם המבנה היה נראה אלגנטי למראה נקי וחלק, שנייה לאחר פינויו לא תאמינו מה הוא הכיל בתוכו. הריסת מבנה יוצרת ים של פסולת המורכבת מחלקי בטון, פלסטיק, מתכת וחומרים נוספים שונים. מבחינה חוקית, אסור לקבלן ההריסה לקחת את מיטלטליו וללכת הביתה לאחר הריסת מבנה, עד שכל הפסולת מפונה עד אחרון שברי הבטון. במידה וקבלן אינו מבצע פינוי פסולת, הוא מוגדר כעבריין שביצע עבירה בלתי חוקית.

פעולה של הריסת מבנה יוצרת ערמת פסולת אדירה, אותה יש לפנות במהירות האפשרית. לעיתים יש צורך לרסק את חתיכות הפסולת על מנת לפנותן בקלות באמצעות מנוף, מחפרון או טרקטור. יש לציין שמשקלה של פסולת זו אינו שווה לזו של הפסולת הביתית שלכם, כך שלצורך טיפול באשפה זו נדרש צוות מקצועי ומיומן. לפני שאתם בוחרים קבלן הריסת מבנים בקציר, בדקו שהוא אכן מבצע את העבודה עד הסוף, כולל איסוף פסולת הבניה.

 

איך תבחרו קבלן הריסה מקצועי להריסת מבנים בקציר?

כדי שבחירת קבלן ההריסה שלכם תתברר כבחירה מצוינת, אספנו לכם את הפרמטרים הנדרשים להגדרת חברה המציעה קבלן הריסה מקצועי:

חברה המציגה רישיונות

כאשר אתם ניגשים לחברת בנייה המציעה קבלן הריסה מטעמה, וידאו שיש לקבלן את כל התעודות והרישיונות הנדרשים. כל קבלן הריסה חייב לשאת ברישיון חוקי, במידה והחברה מסרבת להציג בפניכם את התעודות, כנראה שמדובר בקבלן בלתי מוסמך, אחד שלא כדאי לכם להתעסק אתו. סגרו רק עם חברה שמתנהלת לפי החוק עד הסוף.

 

חברה המעסיקה קבלן הריסה מנוסה

לא תרצו לעבוד עם קבלן הריסה שזהו יומו הראשון בעבודה, והוא מנסה לראשונה שימוש בפצצת דינמיט, אתם מעדיפים להשאיר את התענוג לאויבים שלכם… במקום זאת חשוב שתבררו בחברה המציעה את שירותיו, האם הקבלן אכן מנוסה ביותר ויש לו רזומה מרשים. תוכלו לבדוק עם לקוחות קודמים את טיב עבודתו של הקבלן, במקרה שהוא מצא חן בעיניכם, תוכלו להמשיך לשלב הבא.

 

חוזה עבודה מפורט

אל תסכמו שום דבר בעל פה, סיכומים כאלו לא עומדים במבחן המציאות, דרשו חוזה עבודה מפורט ומסודר שבו רשומים כל הפרטים של הריסת מבנים בקציר במדויק. על החוזה להכיל את המחיר הסופי של הריסת המבנה, את סכום המע"מ, את הלו"ז המדויק ואת השלבים של העבודה. אחרי שיש בידכם חוזה כזה, בכל מקרה של הפרה תוכלו לתבוע את הקבלן.

הריסת מבנים

שאלות ותשובות

בכדי למצוא בעל מקצוע איכותי לביצוע הריסות מבנים, ניתן לחפש אחר חוות דעת חיוביות רבות אודות בעלי מקצוע. ככל שיש יותר חוות דעת טובות, כך גם איכות בעל המקצוע.
עבודת הריסה איכותית בנויה על שלוש שלבים עיקריים, תכנון, ביצוע ופינוי. שלושת שלבים אלו, מאפשרים לבצע את הריסת המבנה בצורה קפדנית, בטוחה ומקצועית.
נווטו במאמר לפי נושאים