המקצוענים שאתם צריכים לשיפוץ של הבית – מעבודות בטון ועד האינסטלציה

החורף נגמר והשאיר את אותותיו על האינסטלציה שלכם? יש לנו חדשות טובות בשבילכם! במאמר זה תוכלו לשמוע על כל המקצוענים שיוכלו לסייע לכם בכל הדרוש לתחזוק הבית שלכם. החל מעבודות בטון ועד טיפול באינסטלציה ובצנרת. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מתי דרוש בעל מקצוע המומחה לתחום האינסטלציה?

בכל הדרוש לתיקון והחלפת צנרת, מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של אינסטלטור בפרדס חנה. מדובר במקרים שבהם יש חשש לנזילה מהצנרת של הכיור או האמבטיה ודרוש סיוע בהחלפת הסיפון או הצנרת עצמה. אינסטלטור מוסמך הוא למעשה הגורם האחראי ביותר שיוכל להתמודד עם תקלות ונזילות ולדאוג לצייד אתכם בחלופות הבטוחות ביותר שיוכלו לדאוג שהצנרת שלכם תחזיק מעמד לאורך זמן.

 

באילו מקרים מומלץ להחליף צנרת?

קיימים מספר מקרים בהם דרוש סיוע מצד אינסטלטור לצורך טיפול בצנרת. כך למשל לפני שעוברים לדירה חדשה מומלץ מאוד לבדוק את מצב הצנרת ולברר במידה ודרושים תיקונים. ככל שקיימים תיקונים הדרושים חשוב מאוד לפנות לגורם מקצועי עוד לפני המעבר על מנת שתוכלו לסיים את כל ענייני הצנרת לפני שאתם מעבירים רהיטים וחפצים אישיים שיקשו על הטיפול בעניין.

מקרה נוס שבו יש לפנות לאינסטלטור מוסמך הוא כאשר אתם מתכוונים לשפץ את הדירה הישנה שלכם. צנרות ישנות העשויות לרוב ממתכת עלולות לצבור בלאי לאורך השנים ולכן אם אתם משפצים דירה לאחר טווח זמן של 15 שנה מאז שהוחלפה בה הצנרת הקודם, יש להחליפה שוב.

 

כמה עולה להחליף צנרת?

החלפת צנרת היא עניין שמתומחר לרוב לפי נקודות המים שנמצאות בבית. באופן כללי ניתן לומר שמחיר החלפת צנרת שנעשה על ידי אינסטלטור מומחה עשוי לנוע בטווח של בין אלף לאלף שש מאות שקלים לנקודת מים. כמו כן, חשוב מאוד לבקש מהאינסטלטור אחרות על עבודות הצנרת יחד עם הקבלה על מנת שתוכלו לפנות אליו שוב במקרה של נזילות בעתיד. אחריות של מתקין נעה בין שנה לעשר שנות אחריות.

דבר נוסף שחשוב לדעת! אם אתם רוצים שאחריות היצרן תהיה תקפה, האינסטלטור שלכם יצטרך להשתמש אך ורק במרכיבים המקוריים ולהתקין את אותם מרכיבים באמצעות שימוש של אותו היצרן. לשם כך חשוב מאוד שתפנו לאינסטלטור מוסמך בעל ידע וניסיון אשר יוכל להתקין את הרכיבים הספציפיים שיוכלו להעניק לכם אחריות ולא להיעזר בשירותים של גורם אחר אשר יוכל למנוע מכם את הזכאות לאחריות באמצעות שימוש לא נכון ברכיבים חלופיים.

 

לסיכום

אם אתם גרים באיזור פרדס חנה וזקוקים להחליף אץ הצנרת ברחבי הבית שלכם, כדאי מאוד שתפנו אך ורק למקצוענים. אינסטלטור מקצוען ידאג שתוכלו לקבל את הצנרת האיכותית ביתר שתחזיק עבורכם מספר לא מבוטל של שנים. כך תוכלו להיות רגועים מצנרת חזקה ואיכותית ולהסתמך על גורם מקצוע מיומן שיסייע לכם!

לשפץ את הבית שלך

נווטו במאמר לפי נושאים