בניית גריל גז מבטון – כל השלבים

אחד החלומות הגדולים של כמעט כל אדם ישראלי הוא שתהיה לו גישה תמידית, זמינה ומידית אל מכשיר מנגל שיאפשר לו להרים אירועי על האש בלי להתאמץ יותר מדי.

כן, ככה אנחנו הישראלים, אוהבים את הבשר שלנו בעישון הייחודי כל כך למנגל, אוהבים לצלות את הירקות בצורה מיוחדת, לעטוף בטטה בנייר כסף ופשוט להנות מארוחה קלילה וכיפית של על האש איכותי.

מי מאיתנו שיש לו חצר גדולה או גג ענק יכול להנות מבניית גריל גז מבטון, ואם לא מתחשק לו להשקיע יותר מדי אנרגיה – הוא גם יכול להנות פשוט מגריל גז רגיל שיעשה את העבודה.

אז מה כדאי לבחור ואיך מגיעים לתוצאות מעולות?

 

גריל גז – אין צורך ללכת רחוק מדי

בניית גריל גז מבטון היא אמנם אפשרות, אבל למי שלא מעוניין להפשיל שרוולים ולהתחיל בעבודת הפרך הזו – מוזמן פשוט לרכוש לעצמו גריל גז איכותי מבית די אנד אס בע"מ. החברה היא היבואנית הרשמית של מוצרי גריל גז לישראל והיא עובדת עם מיטב המותגים המובילים בעולם של גריל גז, מעשנות, גריל פחמים, מטבחי חוץ ועוד.

גריל גז בנוי יכול להגיע ברמות שונות, כאשר קיימות סדרות של גריל גז קטן וקומפקטי ואילו קיימות גם סדרות של גריל גז גדול עם משטחי צלייה ענקיים, מערכת ניקוז נוזלים מתקדמת ועם כמה וכמה תכניות שונות של צלייה ובישול. עם מוצרים מסוג זה אתם יכולים להגיע לתוצאות העל האש הטובות ביותר בעולם.

 

בניית גריל גז מבטון – כל השלבים

אם בכל אופן בא לכם לעשות את זה בעצמכם, תצטרכו להבין בראש ובראשונה שמדובר כאן על תהליך שמורכב מלא מעט שלבים. תצטרכו להצטייד כאן בכלי עבודה כמו פטיש כבד, פטיש יד, מפלס, קנס מידה, מריצה, מעדר, משקפי בטיחות, כפפות, שפכטל ואזמל. מבחינת חומרי העבודה תצטרכו להצטייד בתערובת של בטון ותערובת של מלט, צבע לתנור, גרילים, לוחות בטון, מכסי בטון, זרבובית להזלפה על הלבנים ולבנות חסינות לאש.

על מנת להצליח ולבנות גריל גז מבטון, אנחנו ממליצים בראש ובראשונה להתייעץ עם טכנאי גז שיוכל לסייע לכם בשלב התכנון. בנוסף, שווה גם להתייעץ עם איש מקצוע שיוכל לעזור לכם לבנות את המבנה באמצעות תוכנת מחשב, וכך תוכלו בעבודה בפועל להסתמך על השרטוטים שיצרתם מראש.

 

בטיחות, בטיחות ועוד פעם בטיחות

לאחר מכן תוכלו לגשת ולהתחיל בעבודה, תוך שמירה על חוקי הבטיחות הכוללים חיבור בטיחותי לגז באמצעות איש מקצוע, שמירה על עבודה עם נעליים סגורות וכפפות, הרחקה של חומרים מסוכנים כמו לבנים, אש ועוד מסביבה שנמצאים בה ילדים וכמובן הרכבה של משקפי בטיחות שימנעו כניסת חלקיקים זרים אל העיניים שלכם.

זכרו – ככל שתעבדו בזהירות יותר, כך תבטיחו בניית גריל גז מבטון בצורה מקצועית יותר, בטיחותית יותר והכי חשוב – איכותית יותר. שיהיה בהצלחה!

נתח בשר

נווטו במאמר לפי נושאים