כמה עולה לצקת מרפסת בטון למטר?

כל זוגות החברים שלכם התקינו לאחרונה מרפסות בבתים שלהם? אתם חושבים אולי לעשות זאת בעצמכם? אם כך, אין ספק שיש סיבה טובה לשלב מרפסת בבית, כי האמת היא, שמרפסת משנה את החוויה בדירה כולה.

 

המחירים הכי טובים שיש היום בשוק

בבואנו להבין כמה יכולה לעלות לכם, בסופו של דבר, מרפסת בטון, חשוב להבין שאין תשובה אחת נכונה לעניין הזה. אומנם יש מחירון של יציקת בטון למטר, אך בסופו של דבר יש עוד גורמים שיכולים להשפיע על העלות. לדוגמא, האם מדובר על מקום שהגישה אליו מורכבת מאוד או לא? והאם אתם רוצים ליצור מרפסת שיהיו בה גם מדרגות? כל הפרטים האלה יכולים להשפיע על העלות הסופית ולכן טבעי לראות שיש אנשים שהצעת המחיר שהם יקבלו תהיה שונה לעומת אנשים אחרים. בנוסף, גם בתחום הזה אנחנו יכולים לראות שלא פעם, ככל שהשטח שעליו אנחנו רוצים ליצוק בטון יהיה גדול יותר, כך המחיר למטר ירד.

 

בחירת החברה שתבנה לכם מרפסת

אי אפשר לדבר על העלות של בניית מרפסות בטון ולא להזכיר, בין היתר, גם את השאלה מאיזו חברה אנחנו מזמינים שירות כזה. כמובן שאם תדברו עם חמש חברות שונות תקבלו חמש הצעות מחיר ולכן יש טעם לברר את הנושא הזה לעומק. יש אנשים שבאופן אוטומטי יבחרו תמיד את החברה שגובה את המחירים הכי יקרים שיש, מתוך הנחה שהחברה היקרה תיתן גם שירות טוב יותר. עם זאת, כדאי לדעת שלא תמיד זה מדויק. אומנם זה נכון שגם בתחום הזה, כמו בהרבה תחומים אחרים, שאלת המוניטין של החברה משפיעה, אך לא תמיד זה הדבר היחיד שאנחנו חייבים להתייחס אליו. כדאי גם לבדוק שאתם בוחרים חברה שעובדת עם האישורים הנדרשים ובנוסף, כמובן שגם מגיעה לכם אחריות על המרפסת שבונים לכם היום בבית או בדירה.

קיר בטון

מי צריך לדאוג לקבלת ההיתרים

אם חשבתם לרגע שאתם יכולים לבנות מרפסת ככה סתם, פשוט כי מתחשק לכם, דעו שזה לא מדויק. במדינת ישראל יש צורך לקבל היתרים וזה אומר שגם אתם צריכים היתר כדי שהמרפסת שבונים לכם תהיה חוקית. זה בדיוק מה שגורם לא פעם לאנשים לדחות את הרעיון של בניית המרפסת ואפילו לוותר עליו, שכן בסופו של דבר, ההתעסקות בענייני בירוקרטיה עלולה להיות מתישה. זה נשמע לכם מוכר? תוהים מה ניתן לעשות בנידון והאם יש דרך לקצר את התהליכים? אם כך, בוודאי תשמחו לדעת שהיום לא מעט חברות שעוסקות בענף הזה מציעות לטפל לכם גם בענייני הבירוקרטיה. משמעות הדברים היא שאם תשלמו קצת יותר כסף, החברה המקצועית תיקח על עצמה גם את הטיפול בקבלת ההיתרים הנדרשים. שווה לקחת זאת בחשבון כי הדבר האחרון שתרצו זה לבנות מרפסת מבטון בצורה לא חוקית.

נווטו במאמר לפי נושאים