איך לפרוץ דלת בטון – המדריך המלא

בעבר הנושא של פריצת דלת שהייתה עשויה מבטון היה מאוד מורכב וקשה.

למען האמת, בקושי אפשר היה לעשות זאת, אך היום הדברים נראים אחרת לגמרי, והכול תודות לטכנולוגיה המתקדמת שיש בימינו.

לכן, אם גם אתם זקוקים לשירות כזה, כדאי שתדעו שזה אפשרי ולכן לא כדאי לבצע את הפעולה הזאת בצורה עצמאית, חלילה.

 

כיצד מתבצעת העבודה בפועל?

ניסור של דלת אשר עשויה מבטון זה משהו שהיום אפשר לעשות מאוד בקלות תודות לטכנולוגיה הקיימת בתחום הזה. למעשה, התהליך עצמו של הניסור יתבצע בפועל על ידי מסור דיסק ממנוע שעשוי מפלדה. הדיסק עצמו תמיד יהיה מצופה אבקשה שמיוצרת מיהלומים כתושים, וזו גם הסיבה שבגללה שיטת ניסור זו למעשה עונה לשם ניסור בטון יהלום. כפי שאתם בוודאי יודעים, היהלום הוא החומר הכי קש שיש בטבע, ולכן ברור מדוע הוא מושלם כדי להתמודד עם חומר קשה אחר כמו הבטון.

 

ממי כדאי להזמין את שירותי הניסור האלה?

בימינו, כדי לבצע ניסור או פריצה של דלת מבטון, צריך את הציוד המתאים, ידע וניסיון. לכן ברור מדוע היום יש יותר ויותר אנשי מקצוע שיוכלו לתת לכם את השירות הזה, מה שמסביר שאם תחפשו עכשיו מנעולן באשקלון, לא יהיה לכם כל כך פשוט לבחור את איש המקצוע שלכם. האם באמת כל מנעולן מחזיק גם ציוד שבעזרתו ניתן יהיה לבצע ניסור יהלום? והאם אתם סומכים על כל מנעולן שיוכל לבצע עבורכם את העבודה הזאת בצורה הכי טובה שאפשר? התשובה היא כמובן לא. לכן, בבואכם לבחור מנעולן מקצועי באשקלון, או בכל מקום אחר, כדאי יהיה לבדוק: עד כמה הוא מנוסה? האם מדובר על מנעולן שזמין עבור הלקוחות שלו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע? והכי חשוב, האם לקוחות אחרים שיצא להם להזמין מאותו מנעולן שירותי פריצת דלת בטון יצאו מרוצים? האם הם ממליצים עליו? כדאי מאוד לבדוק את הדברים האלה לעומק ולראות במי אתם בוחרים לביצוע המשימה.

 

כמה עולה לפרוץ דלת מבטון?

ראשית, כמובן שהמחיר של פריצת דלת מבטון יהיה שונה לחלוטין לעומת המחיר של פריצת דלת שעשויה מחומר אחר. שנית, כמובן שגם הדחיפות בעבודה תשפיע על המחיר. לדוגמה, אם אתם רוצים שהמנעולן יגיע אליכם כמה שיותר מהר ויבצע את ניסור דלת הבטון, טבעי שזה יעלה לכם יותר מאשר אם יהיה לכם זמן ותוכלו להתאים את עצמכם לשעות הפעילות הנוחות מבחינת המנעולן. מה שבטוח זה שלמרות שאולי אתם מעדיפים לא לשלם על השירות הזה סכום מאוד גבוה, בסופו של דבר עדיף לבחור באיש מקצוע ששמו הולך לפניו. כך תדעו שהוא לא יפגע לחינם בדלת אלא יעשה עבודה טובה ויפרוץ את הדלת בדיוק כמו שצריך.

 

דלת פתוחה

נווטו במאמר לפי נושאים