איך לבחור צמחיה מלאכותית שתעדן את שביל הבטון לבית

שביל הגישה אל ביתכם הינו הרושם הראשוני שלכם, כיוון שאליו יחשפו ראשון המבקרים שלכם.

נהוג ליצוק את שביל הכניסה לבית מבטון, מה שמייצר מראה מעט מנוכר וסתמי.

בעזרת צמחיה מלאכותית תוכלו להפוך את הכניסה למזמינה.

מה צריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים צמחיה מלאכותית לשביל הבטון?

 

יתרונות הצמחייה המלאכותית

תחזוקת הצמחייה

צמחייה מלאכותית איננה דורשת תחזוקה גבוהה, מאחר ואין צורך בהשקיה וטיפול באדמת העציץ. ניקוי אבק מהצמחים אחת לכמה חודשים מרעננת את נראות העציצים, ודורשת מכם מינימום מאמץ.

עמידות – יתרונותיה של הצמחייה המלאכותית אפילו עולים כאשר עושים בהם שימוש חיצוני; הם אינם קמלים ומאבדים מיופיים בעונות השונות, ואינכם מוגבלים בבחירת הצמחים שיכולים לצמוח אך ורק באור שמש חזק, כפי שהייתם אילו הייתם בוחרים בצמחיה טבעית.

 

חסכון כספי

שימוש בצמחים טבעיים דורש השקיה רבה, הגוררת חיובים כספיים גבוהים יותר. בחירת צמחייה מלאכותית חוסכת את כמויות המים שהייתם מוציאים על צמחיה טבעית ובכך מספקת יתרון כלכלי גדול.

 

בחירת הצמחייה המלאכותית לשביל הבטון

בבחירת הצמחייה לשביל הכניסה לבית, יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים, הקשורים לעיצוב ולתקציב:

גבוה הצמחייה הרצוי

רצוי לבחור צמחייה בגובה אחיד לאורך השביל כולו, על מנת ליצור נראות נקיה יותר. תוכלו לבחור בצמחייה גבוהה, או בצמחיה נמוכה, לפי טעמכם האישי.

התאמה לסגנון העיצוב של הבית – אחרי הכל, הצמחייה משרתת את נראות הבית. כך שאם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני ומרשים, המשיכו את הקו ובחרו צמחייה גבוהה בשביל לתחום את השביל אל הבית. מצד שני, אם ביתכם מעוצב בסגנון הכפרי והפסטורלי, דווקא צמחייה נמוכה בצבעים רגועים תשלים את התמונה.

 

תקציב

אורכו של שביל בטון בכניסה לבית עולה בדרך כלל על שני מטר, ולכן דורש כמות של צמחייה מלאכותית שתעמוד משני צדדיו, מתחילת השביל ועד סופו. קחו זאת בחשבון לפני שאתם בוחרים את הצמחייה, כדי לוודא שאתם עומדים בתקציב שלכם.

 

מה חשוב לבדוק לפני שקונים צמחייה מלאכותית?

חשוב שתוודאו כי אכן הצמחייה שאתם רוכשים עשויה מחומרים איכותיים שעמידים בפני קרני השמש. במדינה חמה כמו ישראל, ישנה חשיבות רבה לכך, אם אתם רוצים שהצמחייה המלאכותית תשמש אתכם לאורך זמן. בנוסף, מומלץ לקנות את הצמחים מחברה אמינה ומקצועית, על מנת לקבל צמחייה מלאכותית ברמה גבוהה שנראית ממש כמו הדבר האמיתי.

 

לסיכום

צמחיה מלאכותית לשביל הגישה לבית היא פתרון נוח למי שאינו רוצה להשקיע בטיפול בצמחים. מלבד היתרון הברור הנ"ל, שימוש בצמחיה מלאכותית בסביבה חיצונית מתגבר על חסרונות הקיימים בצמחיה הטבעית, כמו צמחים שצומחים רק בעונות מסוימות, או שימוש רק בצמחים שמסוגלים לצמוח בשמש ישירה וחמה. כאשר בוחרים את הצמחייה המלאכותית לשביל, יש לקחת בחשבון את הכמות של הצמחים שידרשו לכל השביל, ואת התאמת הצמחייה הנבחרת לסגנון העיצוב של הבית. כדי שתהיו רגועים שהצמחייה תשרת אתכם לשנים הבאות, מומלץ לקנות מחברה עם המלצות העושה שימוש בחומרים העמידים לשמש.

 

פארק

נווטו במאמר לפי נושאים